Marketing en acquisitie van consultingopdrachten via je personal brand en social selling
In deze ééndaagse webinar maak je kennis met het inkoopgedrag van 21e eeuwse consulting-inkopers en leer je 21e eeuwse marketing- en salestechnieken in te zetten om opdrachten te verwerven, die passen bij je passie en ontwikkeling.
Bedoeld voor: interne en externe consultants en adviseurs
Groepsgrootte: maximaal 12
Duur: 1 dag (6 uur en 2 uur opdrachten)
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Het inkoopproces van consultingopdrachten in de 21e eeuw
- Hoe ontwikkel je en “magic” personal brand?
- 21e eeuwse marketing en sales technieken: high impact social selling en content marketing
- Opstellen van je marketing- en salesplan
- Het offerte-proces en de onderscheidende “winning” proposal
- Self-assessment “De opdracht acquireren en contracteren” en ontwikkelplan
Kosten: € 580, inclusief boek (exclusief BTW)
Voorwaarden tot succes: je beschikt tijdens de webinar over het boek De Complete Consultant en je brengt je ervaringen in
Resultaat:
- Je kan een personal brand ontwikkelen en acquisitieproces inrichten met 21e-eeuwse digitale aanpakken, zoals social selling en content marketing
- Je kan een “winning” proposal ontwikkelen
- Je kan een “winning” proposalproces leiden