Training personal branding en social selling

Voor consultants en (interne) adviseurs
13 en 14 mei 2024, 9.00 - 12.00 uur
Online
Maximaal 15
2 online training sessies van 3 uur
780 Excl. btw
Trainer
drs. Laura van den Ouden
eigenaar van trainingsbureau ExpertTrainer en auteur van diverse best sellers op het gebied van online leren en ontwikkeling

Via deze 1-daagse praktische training/masterclass krijg je antwoord op de vragen:

  1. Hoe positioneer ik mezelf als (ZZP) adviseur of consultant in de adviesmarkt of in de organisatie waar ik werk?
  2. Welke waardepropositie past bij mij? Met je waardepropositie beschrijf je wat er bij de klant beter, sneller of goedkoper gaat als deze jou inhuurt.
  3. Voor welke producten en diensten kies ik en op welke markt richt ik me?
Schrijf je in!

In deze training maak je kennis met het inkoopgedrag en selectiecriteria van 21e-eeuwse advies-inkopers en leer je 21e-eeuwse marketing- en salestechnieken in te zetten om opdrachten te verwerven die passen bij je passie en ontwikkeling. Deze training is ook bedoeld voor interne adviseurs die meer sturing willen geven aan hun opdrachtenportefeuille en interessantere en leerzame opdrachten binnen hun organisatie willen verwerven.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  1. Kenmerken van het inkoopproces van consulting opdrachten in de 21e eeuw
  2. Het ontwikkelen van een “magic” personal brand
  3. Opstellen van je marketing- en salesplan voor je advies- of consulting diensten
  4. Het toepassen van 21e-eeuwse marketingtechnieken om je adviesdiensten in de markt te zetten zoals content marketing en social selling
  5. Self-assessment “De opdracht acquireren en contracteren” en ontwikkelplan

Kosten: € 780,00 excl. BTW en inclusief lunch. Je ontvangt het boek De Complete Consultant, Succesvol adviseren in de 21e digitale eeuw (2022)

Jouw takeaways vanuit deze training/masterclass zijn:

  • Je hebt jou waardepropositie geformuleerd (wat gaat sneller beter of goedkoper als de klant je inzet of inhuurt?)
  • Je hebt je advies- of consulting producten en diensten gekozen
  • Je hebt een marketingplan voor jouw advies- of consulting diensten
  • Je hebt inzichten in je marketingkwaliteiten en de in je ontwikkelpunten

Verzeker jouw plaats: 

Schrijf je in!