Vakpublicaties schrijven én publiceren voor adviseurs en consultants

Training voor interne en externe adviseurs en consultants
11 en 25 november 2024, 9.00 - 12.00 uur
Online
Maximaal 15
2 online training sessies van 3 uur
780 Excl. btw
Trainer
drs. Laura van den Ouden
eigenaar van trainingsbureau ExpertTrainer en auteur van diverse best sellers op het gebied van online leren en ontwikkeling

Via deze 1-daagse praktische training/masterclass krijg je antwoord op de vragen:

  1. Hoe kies ik een onderwerp om te publiceren op mijn advies/consulting-vakgebied?
  2. Hoe kies ik een passende publicatievorm (tijdschrift, blog, whitepaper, boek ect.)?
  3. Hoe kan ik mij publicatie benutten voor marketing en sales van mijn advies- of consulting diensten?
Schrijf je in!

Als adviseur of consultant borrel je van de adviesideeën, heb je zicht op trends en heb je veel adviescasussen opgebouwd bij je (interne) klanten. Nu wil je daarover publiceren in de vorm van een tijdschriftartikel, whitepaper, blog of boek. In deze training leer je een onderwerp te kiezen voor een publicatie, selecteer je een publicatievorm en krijg je aanwijzingen om de publicatie daadwerkelijk gepubliceerd te krijgen. Daarnaast leer je hoe je de publicatie kan gebruiken voor marketing en voor commerciële doeleinden bij je bestaande en nieuwe klanten. Je wordt uitgedaagd de gewenste publicatie daadwerkelijk te schrijven. Met een publicatie krijg je een naam in de markt en ontwikkel je een “magic brand” en kan je zelfs een “boegbeeld” worden!

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  1. Kiezen van onderwerp om over te publiceren (model, methode, casus, trendanalyse etc.)
  2. Kiezen van een passende publicatievorm
  3. Het stappenplan naar een daadwerkelijke publicatie en de samenwerking daarbij met jouw (interne) klant
  4. Methoden om de publicatie commercieel te benutten via content marketing

Kosten: € 780,00 excl. BTW. Je ontvangt het boek De Complete Consultant, Succesvol adviseren in de 21e digitale eeuw (2022)

Jouw takeaways vanuit deze training/masterclass zijn:

  • Je hebt een onderwerp voor een publicatie gekozen
  • Je hebt een aanpak om een tekst gepubliceerd te krijgen via een tijdschrift of boek
  • Je hebt een aanpak om een publicatie via content marketing technieken te verspreiden naar potentiële of bestaande klanten en je kan de publicatie commercieel benutten
  • Je hebt een publicatie geschreven

Verzeker jouw plaats: 

Schrijf je in!